شیران درمورد توافق با شپنا توضیح داد

افشای اطلاعات بااهمیت - (سایر اطلاعات بااهمیت - توضیحات درموردتوافق انجام شده قراردادخوراک با شپنا- گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ شیران منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران از توضیحات درمورد توافق انجام شده قرارداد خوراک با شپنا- گروه ب منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ خبر داد.

افشای اطلاعات بااهمیت - (سایر اطلاعات بااهمیت - توضیحات درمورد توافق انجام شده قرارداد خوراک با شپنا- گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ شیران منتشر شد.

بر اساس آخرین مذاکرات و توافقات با شرکت پالایش نفت اصفهان در زمینه نحوه نرخ‌گذاری برش‌های برگشتی و تأمین خوراک این شرکت، مطالبی به این شرح مطرح شد؛ در راستای حل و فصل اختلافات موجود با شرکت پالایش نفت اصفهان در زمینه نحوه نرخ‌گذاری برش‌های برگشتی و تأمین خوراک، پس از پیگیری‌ها، مکاتبات و جلسات متعدد طی دو سال گذشته در سطوح مختلف استانی و ملی مستندات و تأییدیه‌های تخصصی از مراجع ذیصلاح در خصوص ماهیت و آنالیز فرآورده‌های برگشتی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران به پالایشگاه اصفهان، دریافت شد و در ادامه با اخذ کدهای استاندارد برای این محصولات و تطابق برش‌ها با حلال‌های ۵۰۲ و ۵۰۳، ضمن اصلاح پروانه بهره‌برداری شرکت، این حلال‌ها نیز به محصولات مندرج در پروانه افزوده شد.

در ادامه پیگیری‌های فوق‌الذکر، براساس دستور حوزه معاون اول محترم ریاست جمهوری، جلسات متعددی در وزارت نفت برگزار گردید که منجر به توافقات اولیه فیمابین این شرکت، وزارت نفت، شرکت پالایش نفت اصفهان و تنظیم و ابلاغ این توافقات در روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ از سوی وزارت نفت به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، شرکت پالایش نفت اصفهان و این شرکت ابلاغ شد.

شیران درمورد توافق با شپنا توضیح داد

کد خبر 504267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =